Ефективний маркетинг

04.06.2019

Івано-Франківський хлібокомбінат виступив партнером конференції. Подія була організована Центром інформаційної підтримки бізнесу (ЦІПБ) у м. Рівне, заснованим на базі компанії Smart People за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи ЄС.
Про впровадження маркетингу в бізнес-схему компанії, побудову служби маркетингу з нуля розповіла Оксана Стець – консультант зі стратегічного розвитку, маркетингу та брендингу, екс-директор з маркетингу компанії“Молокія” (за час роботи Оксани Стець в компанії, “Молокія” стала брендом №1 в Західній Україні в своїй категорії за часткою ринку, а завод увійшов у ТОП-5 виробників питного молока в Україні).
Як маркетинг допомагає бізнесу розказав Роман Гавриш – керівник маркетингової агенції AIMBULANCE (тричі найефективніша digital агенція року за версією Effie Awards Ukraine).
Про те, як впровадити інструменти доказового маркетингу в роботу малого бізнесу, розповів Дмитро Кепканов, співзасновник “Студії Ірини Кепканової”
Про можливості від ЄБРР для підвищення ефективності бізнесу з учасниками конференції “Ефективний маркетинг” спілкувалася Аіда Марущак, координатор проектів Групи фінансування та розвитку малого і середнього бізнесу ЄБРР в Україні.
Найбільша маркетинг-конференція “Ефективний маркетинг” зібрала у Тернополі понад 220 власників та управлінців.

Новини холдингу
Калькулятор торта
Замовити коровай

© 2024 Холдінг ”Хлібні інвестиції”. Всі права захищені.