Компанія «Теремно Хліб» отримало премію HR-бренд 2016
13.12.2016Компанія «Теремно Хліб», що входить до холдингу «Хлібні Інвестиції» посіла друге місце в премії “HR-бренд 2016” в номінації “Регіон”.
Підприємство брало участь у конкурсі із кейсом «ТЕРЕМНО – постійний рух». Цей проект описує процес формування в Компанії єдиної корпоративної культури, що відповідає її стратегічним цілям.
Цей кейс про цінності – як найкращій інструмент трансформації компанії. В рамках цього проекту ми визначили цінності компанії, які спрямовані на її зміни та розвиток: команда – якість – відповідальність- досконалість, та сфокусувались на драйверних: відкритість, розвиток.
Основним завданням, яке стояло перед компанією, насамперед, була – трансформація культури, заснованої на цінностях.
Еволюція ПАТ «Теремно Хліб» з 2014 і до сьогодні охопила такі ключові етапи:
- Визначення цінностей Компанії.
- Підбір та формування команди.
- Побудова управління на основі цінностей.
- Формування нового Бренду “Теремно” (зовнішнього/внутрішнього).
Варто зауважити, що компанія «Теремно Хліб» стала першим призером в хлібопекарської галузі України за всю історію премії.
ДОВІДКА:
«Премія HR-бренд» – це визнання успіху компанії в бізнес-співтоваристві, серед експертів і колег, клієнтів і претендентів.
Цей унікальний конкурс HR-кейсів дозволяє простежити актуальні тенденції та нові, ефективні ідеї, що з’являються у галузі, а також дає можливість детально вивчити ті HR-інструменти, які компанії-лідери використовували за останній рік.
Новини холдингу