Продукція холдингу зайняла половину хлібних полиць у концептуальному “Сільпо” в Буковелі
07.12.20254 грудня 2025 року в Буковелі відкрився не просто черговий супермаркет, а справжній мистецький простір — “Сільпо”, створене за мотивами культового фільму Сергія Параджанова “Тіні забутих предків”. І серед цього унікального проєкту продукція “Цар Хліб” від “Хлібних інвестицій” зайняла чільне місце — половину всіх хлібних полиць.


Коли супермаркет стає галереєю
Це перший в Україні супермаркет, який створювався під кураторством мистецького менеджера. Над проєктом працювали “Сільпо” та “Я Галерея” у співпраці з Національною кіностудією імені Олександра Довженка. Куратором став Павло Гудімов — відомий мистецький менеджер, який перетворив звичайний магазин на культурний досвід.
Команда проєкту вирушала в експедиції до Косова, Коломиї та Криворівні, щоб дослідити автентичну гуцульську культуру та знайти справжні предмети, які стали частиною інтер’єру. Кожна деталь має значення! Кожен елемент розповідає історію!

Супермаркет поділений на десять тематичних зон, які ведуть відвідувачів крізь основні сюжетні повороти фільму. У кожній зоні оживають переосмислені образи зі стрічки: ярмо зі сцени вінчання — символ шлюбу за домовленістю, вогняні коні — алюзія на культову сцену смертельного поранення Івана Палійчука. В такому просторі мова вже йде не про звичайні покупки, а скоріше про повне занурення в українську культурну спадщину.
“Цар Хліб” на хлібних полицях мистецького простору
Серед усієї цієї краси та символізму на полицях стоїть те, що справді живить людей — хліб. І тут “Цар Хліб” представлений максимально широко. З чотирьох виробників хлібобулочної продукції у магазині (Київхліб, Рум’янець, Височанка та Цар Хліб), продукція “Хлібних інвестицій” зайняла рівно половину — цілий стелаж з 19 позиціями.

Що можна знайти на полицях “Сільпо” в Буковелі
Тостовий хліб “Цей Тост”:
-
- Цільнозерновий
- Класичний (330 г та 350 г)
- Томатний смак (330 г)
Хліби:
-
- Зерновий
- Балтійський світлий та Балтійський темний
- “Сімейний”, “Врожайний”, “Отаманський”
- “Луцький”, “Дарницький” половинка
Батони:
-
- “Нива”
- “Франківський”
- “Ніжно-молочний”
Додатково:
-
- 2 види рулетів
- 2 види лавашу
Загалом 19 SKU — це найширша лінійка серед представлених виробників у цьому “Сільпо”. Виділена нам половина хлібних полиць — це визнання якості та реальна довіра з боку однієї з найбільших торгових мереж України.

Чому важлива присутність у такому просторі
Буковель приваблює тисячі українців та іноземних туристів, які шукають активний відпочинок та автентичний український досвід. Коли в концептуальному “Сільпо”, присвяченому українській культурній спадщині, найширше представлений саме український виробник хліба, то символізм очевидний.
“Нас надихало, як повість Коцюбинського і згодом фільм Параджанова оспівували Гуцульщину в “Тінях забутих предків”, тому вибрали цю тему для концепту”, — розповіла директорка з маркетингу “Сільпо” Катерина Огуряєва.
Івано-Франківський хлібокомбінат, який входить до складу “Хлібних інвестицій”, розташований саме в цьому регіоні. Місцева продукція, яка щодня на столах прикарпатців, тепер представлена в просторі, який прославляє українську ідентичність через мистецтво. Культура, традиції та якісна продукція об’єднані в одному місці і саме так виглядає справжній український досвід, який залишається в пам’яті.

Для “Хлібних інвестицій” участь у таких проєктах партнерів — можливість показати, що українське виробництво може гармонійно вписуватися в найсміливіші культурні ініціативи. Ми раді бути частиною мистецького простору, який об’єднує традиції та сучасність, і готові підтримувати подібні проєкти у майбутньому.
Новини холдингу